Amiga

Amiga

19 Nis 2007

"Guru Meditation" OOOmmmMM :)



Merhaba sevgili dostlar.. (Biz/Dopus)'un yaratıcısı ve kurucusu "Mathman" namı diger Martman yada Metmen dostumu tebrik ediyorum..Her atılımında AMİGA sını da taşıyor yanında..İşi tadında tutan bir AMİGA canavarı kendisi...
Ben biraz daha felsefik takılıyorum :) böyle güclü bir camianın peşinden koştugu bir akıma kaptırdım kendimi,hemde cok az olan bilgisayar bilgimle..Arşivim kendi capımda baya bi güçlü bunu bilmek bile beni mutlu ediyor,zaten hepimizin amacı bi nebze olsun mutluluk degil mi? baya bi gec olmuş biraz kestiriyim :) nasıl olsa bu "blog" yani "günlük" zaman oldukca mathman ile karalıycaz bişeyler,sizlerde katılırsanız rengimiz canlanır..uuuhh aaavvv uyku mışıll mırılll horrrrr hurrrrrr..........!!!!!!!! a m i g a horrr...!!!!!!! :)

Hiç yorum yok: