Amiga

Amiga

26 Eki 2018

A500 için Softkick yazılımı ile kickstart 3.1 ve Workbench 3.1 kullanmak


Birkaç zamandır A500 toplamaya, kurmaya çalışıyorum. elimdeki a500'lerden biri çok eski model olduğu için elimde mevcut olan kickstart 2.04 ve 3.1 entegrelerini çalıştıramadı. ben de inadım inat illa ki kickstart 3.1 yüklemeye kararlıyım. Bari dedim softkick ile sorunu çözeyim ve araştırmaya başladım. Aminet'te pseudo13.lha dosyası ile sorunumu çözdüm. kurulum çok basit. S:startup-sequence script dosyasının en başına c:pseudokick komutunu yazdım. kaydedip çıktım. lha paketi içinden çıkan dosyaları C: dizinine kopyaladım. L: dizinine 3.1 kickrom romfile dosyasını kickfile adını vererek kopyaladım. A500 e reset attım. sistem boot etmeye başladı. rom dosyasını yükledi. kendine bir reset attı ve Os 3.1 olarak açılışını yaptı. Normal Workbench 3.1 kurulum disketleri ile a590 a sıfırdan sistem kurdum. Yeni kurduğum sistemde S:startup-sequence script dosyasını yeniden düzenledim. ilgili dosyaları C: ve L: dizinine kopyaladım. gayet sorunsuzca kullanmaya başladım.
Harddiskli ve ramlı a500 kullanıcılarına şiddetle tavsiye ederim.

Sistem gereksinimleri:
 A500 or A500 Plus
 A590 hard drive
 2MB expansion memory
 512KB chip memory
 Kickstart image file

Yazılımı indireceğiniz link : http://aminet.net/util/boot/pseudo13.lha

Mathman

Hiç yorum yok: