Amiga

Amiga

18 Nis 2008

Workbench 1.3 Düzenlemeleri

Merhabalar..

Zaman buldukça kendime güzel bir WB1.3 hazırlamakla uğraşıyorum ve bulduğum güzel şeyleri burada paylaşmak istedim..

Bootpic 1.3
Bootpic programını bilirsiniz.. Bilgisayar boot ederken ekranda bir resim/bilgi/animasyon gösterir ve WB yüklendiğinde kaybolur..

WB1.3 için böyle bir çözüm yok fakat ben ShowILBM komutuyla bu işi çözüyorum..
ShowILBM bir IFF resmi 5 saniye boyunca ekranda tutuyor.. Bu WB1.3'ün yüklenme süresi için oldukça kısa bir zaman ama en azından açılışda güzel bir Loading resmi tad katıyor..

Örnek resim olarak 320x200 pixel 32 renk bir çalışma hazırladım..
Photobucket


Setfont

AmigaDOS / Shell ve Workbench için bir font replacer..
Yine startup-sequence'in en başında çalıştırıyorum ve flow isimli fontu yükletiyorum.. (Startup-Sequence'i incelerseniz parametrelerini görürsünüz)

ClickToFront

WB2.1 ile hayatımıza giren CTF'nin WB1.3 için ilk üretilen sürümü.. WB1.3'de çok pencereyle çalışırken öne almak için ayrı, arkaya atmak için ayrı tıklamalar yorucu oluyor.. CTF'ye alışınca WB1.3 pencere işlemleri acayip derecede pratikleşiyor..

Gerekli dosyalar ekteki LHA dosyasında..
Bunları diskete yükleyebilmek için orjinal WB disketinden gereksiz bulduğunuz şeyleri silip 50K'lık yer açmalısınız..

indir:
Workbench13

Workbench 1.3'ü geliştirme çalışmalarım devam ediyor.. Henüz buraya yazmadığım ve uygulamaya çalıştığım diğer eklentileri de zamanla bu başlığa eklerim..


Dipnot : Tüm bunlar için kaynak olarak Fred Fish, Çeşitli Utilty paketleri ve aminet'i kullanıyorum..

Hiç yorum yok: